2020. november 24., Emma
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A legfenntarthatóbb márkák között a Fjällräven

A Sustainable Brand Index Európa legnagyobb fenntarthatósági felmérése alapján 2020-ban a Fjällraven lett iparágának legfenntarthatóbb vállalata Svédországban. 

A svéd fogyasztók több mint 1400 márka közül választották az outdooor céget a  „ruházat és felszerelés” kategória legjobbjának – írta meg a Marketing&Média Online.

A Fjällräven termékek tervezésekor három fő szempontot tartanak szem előtt: a hosszú élettartamot, a tartósságot és fenntarthatóságot. A svéd márka az újrahasznosított, organikus és megújuló alapanyagokat részesíti előnyben. 2015 óta minden terméket fluorkarbonmentes impregnálási eljárással kezelnek, illetve minden G-1000 szövetből készült terméket újrahasznosított poliészter, valamint organikus pamut felhasználásával állítanak elő.

Az állatvédelemre és a közösségi fenntarthatóságra a termékek tervezése és előállítása során minden esetben kiemelt figyelmet fordítanak.

„Mi a Fjällrävennél elsősorban a fenntarthatósági elvek érvényesítésére koncentrálunk, nem pedig az ilyen irányú törekvéseink reklámozására, ezért különösen örülünk ennek az elismerésnek. A felmérés eredménye ugyanis azt mutatja, hogy a vásárlók ismerik és értékelik a fenntarthatóságért, illetve az átláthatóságért tett erőfeszítéseinket” – mondta el Christiane Dolva, a Fjällräven fenntarthatósági vezetője.

Fjällräven – vízlepergető anyagok, környezettudatosan Fotó: Fjällräven/youtube.com
Neked ajánljuk
Az MNB is kiemelten kezeli a fenntarthatóságot Konferencia a zöld reklámról Az egyszer használatos műanyag kivezetése nem csak a környezetnek, a vállalatoknak is fontos lehetőséget jelent Óriási árvíz tombol Dél-Olaszországban Decemberben piacra dobhatják a világ egyik legolcsóbb villanyautóját
Tovább a forrásra: mmonline.hu
Vissza
Hírfolyam