2020. szeptember 22., Móric
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Az ígéreteknek megfelelően eltűnt az egyszer használatos műanyag a Lidlből

Eleget téve 2018-as vállalásuknak, már nem kaphatók az egyszer használatos műanyag termékek az áruházlánc üzleteiben. Az alternatív és a minél fenntarthatóbb, környezetbarát termékekre való átállásnak köszönhetően a vállalat így mintegy 37 tonna műanyagot takarít meg.

A Lidl a környezettudatosság jegyében kiemelt figyelmet fordít a műanyag-felhasználás minimalizálására. Az áruházlánc 2018-ban célul tűzte ki, hogy 2025-re 20 százalékkal csökkentse a műanyag felhasználását, és a saját márkás termékek csomagolóanyagait 100%-ban újrahasznosíthatóvá tegye – írja a Piac és Profit.

A vállalat a műanyaghulladék visszaszorítására irányuló stratégiájának megfelelően

megszüntette kínálatában az egyszer használatos műanyag termékek, többek között a szívószálak, az eldobható műanyag poharak, műanyag tányérok és evőeszközök, valamint a műanyag fültisztító pálcikák értékesítését, melyeket a lehetőségek szerint minél fenntarthatóbb alternatívákkal helyettesített.

A Lidl beszállítóival együttműködve környezetkímélőbb alternatívákból és újrahasznosítható anyagok felhasználásával biztosítja vásárlóközönsége számára a már jól ismert és kedvelt termékeket, így a szezonális kínálatban elérhető papírpoharakat, papírtányérokat, papír szívószálakat, a természetben lebomló, cukornádból készült papír mélytányérokat, valamint fa evőeszközöket.

A termékfejlesztéseknek köszönhetően a Cien saját márkás fültisztító pálcika anyaga papíralapú lett, így 100%-ban műanyagmentes, és újrahasznosítható csomagolásban kerül a polcokra.

Neked ajánljuk
A műanyagok mégsem mentik meg az olajipart? Csomagolási innovációkkal csökkenti környezeti lábnyomát a Coca-Cola Magyarország Robotok vehetik fel a harcot a tengereket elborító plasztikkal A gazdagok jóval nagyobb mértékben károsítják a klímát, mint a szegények Napelemek az autón
Tovább a forrásra: piacesprofit.hu
Vissza
Hírfolyam