2020. október 24., Salamon
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Mit léphet egy kozmetikai márka egy melegedő világban?

A vállalat „L’Oréal a jövőért” néven új fenntarthatósági programot indít, amely a csoport legújabb céljait határozza meg 2030-ig. Tekintettel a növekvő környezeti és társadalmi kihívásokra, a vállalat felgyorsítja átalakulását a „planetáris határokat” tiszteletben tartó modell felé.

„A L’Oréal fenntartható forradalma új korszakba lép. A bolygó előtt álló kihívások példátlanok, ezért fontos, hogy felgyorsítsuk erőfeszítéseinket az emberiség számára biztonságos élettér fenntartása érdekében” – idézi Jean-Paul Agont, a L’Oréal elnök-vezérigazgatóját a Marketing és Média Online.

A kozmetikai cég 150 millió eurót biztosít sürgős társadalmi és környezeti problémák kezelésére. Programjukban elkötelezték magukat, hogy

  • 2025-re a vállalat összes telephelye karbonsemleges lesz az energiahatékonyság javításával és 100%-ban megújuló energia használatával.
  • 2030-ra a L’Oréal termékek csomagolásánál felhasznált műanyag 100%-a újrahasznosított vagy biológiai alapú forrásokból fog származni.
  • 2030-ra a L’Oréal a késztermékekre vetített üvegházhatást okozó gázok kibocsátását 50%-kal fogja csökkenteni 2016-hoz képest.

A vállalat három további, fontos környezeti problémát is megcéloz – ezek a biodiverzitás megőrzése, a fenntartható vízgazdálkodás és az erőforrások körkörös felhasználása. Annak érdekében, hogy tiszteletben tartsa a bolygó korlátozott erőforrásait és a közösségeket, melyekkel együttműködik, a L’Oréal tovább mérsékli saját közvetlen környezeti hatásait, és elkötelezi magát amellett, hogy teljes ökoszisztémájának hatásait is csökkenteni fogja, beleértve beszállítóit és fogyasztóit is.

Annak érdekében, hogy a fogyasztók fenntarthatóbb döntéseket hozhassanak, a L’Oréal kifejlesztett egy olyan mechanizmust, amely a termékek környezeti és társadalmi hatásait értékeli egy A-tól E-ig terjedő skálán. A mechanizmust független tudományos szakértők hagyták jóvá, és egy független auditor cég hitelesítette. 

Neked ajánljuk
A klímaváltozás ugyan a közbeszédben háttérbe szorult, de kiváló befektetés maradt Álomszerű reklámmal buzdít környezettudatosságra az IKEA A koronavírus hatására a magyar divat is fenntarthatóbbá válhat Már épül a Factory Zero Íme a technológia, amely lehetővé teszi, hogy bárhol feltölthessük a villanyautónkat
Tovább a forrásra: mmonline.hu
Vissza
Hírfolyam