2020. október 24., Salamon
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Egy nagy szállítmányozási vállalat is lehet fenntartható?

A UPS „Felgyorsított fenntarthatósági megoldások” címmel kiadott jelentése alapján úgy tűnik, a vállalatnak négy korábbi célkitűzését a kitűzött határidő előtt teljesítette. 

A Marketing és Média Online a jelentést ismertetve azt írja, a UPS 123,8 millió dollárt költött jótékony kezdeményezésekre, dolgozói összesen 21,7 millió önkéntes órát ajánlottak fel, 15,4 millió fát ültettek, és az autóbalesetek gyakoriságát 3,1 százalékkal sikerült csökkenteniük.

Az elmúlt évtized során a UPS több mint egymilliárd dollárt fektetett be az alternatív üzemanyaggal működő, fejlett gépjármű-technológiákba és az ezeket támogató infrastruktúrába.

A UPS mára a logisztikai iparág legnagyobb biogáz-felhasználója, és a vállalat több mint 10 300 járműből álló alternatív meghajtású flottával rendelkezik.

A UPS idén először a többi dokumentum mellett kiadja a Fenntarthatósági Számviteli Standard Testület (SASB) elvárásai alapján készített jelentését is a részvényesek számára. Ez a jelentés abban segíti a befektetőket, hogy a vállalatok fenntarthatósági lépéseit könnyebben összehasonlíthassák iparágakon belül és különböző iparágak között is. 

A UPS fenntarthatósági programjaival párhuzamosan a UPS Alapítvány is számos környezetvédelmi és társadalmi ügyet támogat. Az alapítvány mai bejelentése szerint szintén túlhaladta a faültetés és munkavállalói önkéntesség kapcsán kitűzött céljait. 

2015 óta a világ 58 országában, közel 15 és fél millió fát ültettek.

A dolgozók által vállalt önkéntes órák száma 2011 óta 60 százalékkal növekedett, melynek pénzben kifejezett értéke 533 millió dollárt tett ki; a munkavállalók több ezer nonprofit szervezetnek segítettek a világ legkülönbözőbb pontjain. A UPS 2020-ban felkerült a Points of Light, a világ legnagyobb önkéntes munkának szentelt szervezetének 50-es listájára, a Civic 50-re.

Neked ajánljuk
A klímaváltozás ugyan a közbeszédben háttérbe szorult, de kiváló befektetés maradt Álomszerű reklámmal buzdít környezettudatosságra az IKEA A koronavírus hatására a magyar divat is fenntarthatóbbá válhat Már épül a Factory Zero Íme a technológia, amely lehetővé teszi, hogy bárhol feltölthessük a villanyautónkat
Tovább a forrásra: mmonline.hu
Vissza
Hírfolyam