2020. szeptember 19., Vilhelmina
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Ambiciózus fenntarthatósági programot indított a Tommy Hilfiger

A környezeti és társadalmi fenntarthatósághoz való merész, újfajta hozzáállást képviselő program megerősíti a vállalat elkötelezettségét az iránt, hogy a divat a „Waste Nothing and Welcome All” (Semmit nem pazarlunk és mindenkit elfogadunk) jelmondatnak megfelelően fenntarthatóvá és befogadóvá váljon.

A „Make it Possible” program keretében a vállalat közleménye szerint a Tommy Hilfiger a cirkularitásra és az inkluzivitásra összpontosító, négy csoportba rendezett, összesen 24 ambiciózus célkitűzés 2030-ra való elérését vállalja:

  • Circle Round (Fordítsd körbe): Egy fenntartható kör részét képező, teljes mértékben cirkuláris termékek gyártása.
  • Made for Life (Egy életre gyártva): A bolygó szabta korlátok tiszteletben tartásával való működés, például az éghajlatváltozást előidéző tevékenységek megszüntetése, a fenntartható földhasználat megvalósítása, az édesvizek tisztaságának visszaállítása és a vegyi anyagok okozta szennyeződés kiküszöbölése a működés minden területén, a beszerzéstől kezdve egészen az értékesítésig.
  • Everyone Welcome (Mindenkit elfogadunk): Olyan márkává válás, amely minden TOMMY-rajongó számára elfogadható – amely mindig befogadó és mindenki számára teljes mértékben hozzáférhető.
  • Opportunity for All (Lehetőség mindenki számára): A lehetőségekhez való egyenlő hozzáférés biztosítása mindenki számára – hogy semmi ne akadályozhassa a siker elérését a Tommy Hilfigernél.

A Tommy Hilfiger már mintegy tíz éve munkálkodik azon, hogy elősegítse egy fenntarthatóbb jövő elérését. Mostanáig a vállalat tervezőinek több mint 80%-a részesült képzésben a cirkuláris tervezési stratégiákról, és 2019-ben a globális szinten felhasznált pamut 72%-át fenntartható forrásokból szerezték be.

Felismerve, hogy egy vállalat egyedül nem képes fenntarthatóvá formálni a divatipart, a PVH Corp. részét képező Tommy Hilfiger 2019 augusztusában aláírta a „The Fashion Pact” elnevezésű, az ágazat más szereplőivel való együttműködést célzó megállapodást, és csatlakozott az Ellen MacArthur Alapítvány „Make Fashion Circular” (Tedd cirkulárissa a divatot) és „Jeans Redesign ” (Farmer-újratervezés) elnevezésű kezdeményezéséhez. Az utóbbi években a Tommy Hilfiger együttműködött a WWF-fel is a stratégiai ellátóláncába tartozó helyeken a vízzel kapcsolatosan felmerülő kockázatok kezelése érdekében.

Neked ajánljuk
A fenntartható gazdasági fejlődést elősegítő központ jött létre a Pannon Egyetemen Újabb mérföldkőhöz érkezett a Google A tudatos vásárlókat is kihívások elé állította a koronajárvány Így tároljuk a zöldséget és gyümölcsöt, hogy ne vesszenek kárba Az Európai Bizottság bemutatta új éghajlatvédelmi tervét
Forrás: OTS
Vissza
Hírfolyam