2021. június 16., Jusztin
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Nemzetközi zöld programot indít a Garnier

A világ legnagyobb márkái közül egyre többen tesznek olyan nagy volumenű zöld vállalásokat, amelyekkel elkötelezik magukat a fenntartható fejlődés mellett. A francia szépségmárka Green Beauty programjában a fenntartható működés érdekében az energiahasználattól a csomagolásig igyekszik mindenre odafigyelni.

Bár a márka évek óta elkötelezett a fenntarthatósággal kapcsolatban – természetesebb formulákat igyekszik előállítani, fenntartható és tisztességes kereskedelemből származó összetevőket használ, sőt a szépségápolás közönségpiacán elsőként vezetett be tanúsított organikus termékeket –, most még tovább lépne.

A Mariceclaire beszámolója szerint a Green Beauty névre keresztelt új stratégiában a vállalat a lehető legtöbb szempontot figyelembe véve keres innovatív megoldásokat a fenntarthatóság eléréséhez. 

A fenntarthatóság érdekében:

  • 2025-re a Garnier célja, hogy ne használjon szűz műanyagot egyetlen csomagolásában sem, ezzel évente 37 000 tonna műanyagot takarítva meg.
  • 2025-re valamennyi csomagolásuk újrafelhasználható, újrahasznosítható vagy komposztálható lesz.
  • 2022-re valamennyi növényalapú és megújuló összetevőt fenntartható forrásból szereznek be.
  • A megújuló energia használatának köszönhetően 2025-re az ipari létesítmények 100%-a karbonsemleges lesz.
  • Az ipari létesítmények CO2-kibocsátása már eddig is 72%-kal csökkent.
A márka folyamatosan bővíti tanúsítvánnyal rendelkező termékeinek körét is Fotó: shutterstock.com
Neked ajánljuk
Újra megmérethetik magukat a tudatos vállalatok A tehetős brit családokat igyekeznek rábírni a klímavédelem finanszírozására Ingyenes startup-dizájntáborra pályázhatnak a középiskolások Magyarországon teszteli az új csomagolási fejlesztését a Coca-Cola A nyomtatható és újrahasznosítható telefonok vethetnek véget a nyersanyagpazarlásnak
Tovább a forrásra: marieclaire.hu
Vissza
Hírfolyam