Nemzetközi zöld programot indít a Garnier
A világ legnagyobb márkái közül egyre többen tesznek olyan nagy volumenű zöld vállalásokat, amelyekkel elkötelezik magukat a fenntartható fejlődés mellett. A francia szépségmárka Green Beauty programjában a fenntartható működés érdekében az energiahasználattól a csomagolásig igyekszik mindenre odafigyelni.
Bár a márka évek óta elkötelezett a fenntarthatósággal kapcsolatban – természetesebb formulákat igyekszik előállítani, fenntartható és tisztességes kereskedelemből származó összetevőket használ, sőt a szépségápolás közönségpiacán elsőként vezetett be tanúsított organikus termékeket –, most még tovább lépne.
A Mariceclaire beszámolója szerint a Green Beauty névre keresztelt új stratégiában a vállalat a lehető legtöbb szempontot figyelembe véve keres innovatív megoldásokat a fenntarthatóság eléréséhez.
A fenntarthatóság érdekében:
- 2025-re a Garnier célja, hogy ne használjon szűz műanyagot egyetlen csomagolásában sem, ezzel évente 37 000 tonna műanyagot takarítva meg.
- 2025-re valamennyi csomagolásuk újrafelhasználható, újrahasznosítható vagy komposztálható lesz.
- 2022-re valamennyi növényalapú és megújuló összetevőt fenntartható forrásból szereznek be.
- A megújuló energia használatának köszönhetően 2025-re az ipari létesítmények 100%-a karbonsemleges lesz.
- Az ipari létesítmények CO2-kibocsátása már eddig is 72%-kal csökkent.
