2021. január 16., Gusztáv
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A saját márkás áruk között is hódít a fenntarthatóság

A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége 2014 óta rendezi meg a viadalt, amelyen idén 23 országból 70 kereskedő közel 550 tavaly bevezetett saját márkás terméke mérettette meg magát. Minden árucsoportban jól szerepeltek a környezettudatos vásárlók igényeit kielégítő alapanyagok és csomagolások.

A legtöbb, összesen 20 elismerést idén a német kereskedők kapták, 10 díj került Olaszországba és 9 Spanyolországba. A kereskedők szerinti rangsort a német Dirk Rossman drogérialánc vezeti, amely 6 díjat kapott.

A győztes termékek a legfrissebb fogyasztói trendekre adtak kreatív választ.

Legnépszerűbbek a bio- és természetes összetevőkből készült, a környezetbarát és felelős gazdálkodásból származó, valamint a természet megőrzését célzó innovációk voltak.

Szembetűnő volt az újrahasznosított anyagokból készült vagy újrahasznosítható csomagolás, a fenntarthatóság hangsúlyozása. Az egészség&szépség kategóriában a mikroplasztik-mentesség már evidenciaként jelent meg.

Peggy Davies, a Saját Márkás Termékgyártók Szövetségének elnöke gratulált a győzteseknek és minden részt vevő kereskedőnek. A versenyre nevezett termékek magas minősége is bizonyítja, hogy a saját márka vezető szerepet játszik a kereskedelemben, a vásárlók igényeinek kielégítésében. 

A több díjjal jutalmazott Rossmann saját márkás termékei Fotó: shutterstock.com
Neked ajánljuk
Ismét jó értékelést kapott a L'Oréal fenntarthatósági programja A fenntarthatóság igénye új feladatokat hoz a pénzügy világába Okosmegoldások segíthetnek megállítani a túlhalászatot A fogyasztók is szerepet játszanak az őserdők pusztulásában A szélsőségessé váló időjárás nem csak forrósággal teszi próbára az embert
Tovább a forrásra: trademagazin.hu
Vissza
Hírfolyam