2020. december 4., Barbara, Borbála
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Konferencia a zöld reklámról

A Kreatív online megrendezésre kerülő eseményén, a Green Wave 2020-on részt vevők képet kaphatnak a fenntartható termékek marketingjéről, a zöldkommunikációs buktatókról, a zöld eseményszervezésről és a sikeres környezetvédelmi kampányokról.

November 18-án délelőtt számos nagyvállalat képviselője azt járja körül, hogyan lehet kiküszöbölni, hogy a zöldebb termék szegényesebben hasson, érdekes-e a fogyasztóknak egyáltalán a fenntarthatóság, és milyen csatornán éri el őket ennek üzenete? 

Szóba kerül a környezettudatos rendezvényszervezés témaköre, a délután pedig a kocsiké és a nonprofit zöldszervezeteké lesz. A szervezők neves autógyártók részvételével beszélgetnek arról, hogy jól hangzó kirakatkocsik-e 2020 Magyarországán a zöld rendszámos modellek, amelyek igazából még a hagyományos eladásokat pörgetik, avagy valódi önálló termékkategória.

A napot a WWF regionális (Baráth Péter) és a Greenpeace hazai (Hunyadi Réka) kommunikációs vezetőjével zárják, és Pumped Gabó és David Attenborough példája kapcsán próbálják megfejteni, milyen az a zöld kampány, amely nem feltétlenül csak kreatívdíjakat, de eredményeket is termel.

Jegyek és információ: greenwave.kreativ.hu

Neked ajánljuk
A reklámipar is megérett a zöldülésre Az MNB elindította Családi zöld pénzügyek programját Környezettudatos épületek a világ körül Az Európai Központi Banknál is érik a zöldfordulat, de ennek nem mindenki örül A világon elsőként engedélyezték mesterséges csirkehús értékesítését Szingapúrban
Tovább a forrásra: kreativ.hu
Vissza
Hírfolyam