A reklámipar is megérett a zöldülésre
A TONIC – a hazai ügynökségek sorában elsőként – megkapta a GREEN BRANDS nemzetközi minősítését.
Mivel a kommunikációs ipar használja fel a Föld által biztosított nyersanyagok 5%-át, ami nem elhanyagolható környezeti terhelést jelent, fontos, hogy megmozdult valami ebben az iparágban is – hívja fel a figyelmet a Green Brands magyar oldalán.
A TONIC megkapta a GREEN BRANDS nemzetközi minősítését, amivel hivatalosan is Magyarország első „zöld” ügynöksége lett.
A tanúsítvány megszerzése nem volt előzmények nélküli, hiszen a TONIC lassan 15 éve komoly figyelmet fordít a környezettudatos munkafolyamatokra, valamint arra, hogy csapattagjainak fenntartható munkakörülményeket teremtsen.
Ezért is kaptak ezt megelőzően „Zöld Iroda” díjat a KÖVET-től, illetve „DELFIN” díjat a Telekomtól. Ezenfelül a tervezett kommunikációs aktivitások terén is figyelembe veszik azok környezeti terhelését, és adott esetben igyekeznek fenntartható alternatívákat kínálni.
Ez a hír talán az ügynökségeknél is megvalósuló szemléletváltás első jele, azé, hogy ebben a szcénában is megjelenik a tudatos fogyasztás iránti igény, és egyre többen fogadják el, hogy nem a növekedés, hanem a fejlődés az elérni kívánt cél.