2020. november 29., Taksony
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A reklámipar is megérett a zöldülésre

A TONIC – a hazai ügynökségek sorában elsőként – megkapta a GREEN BRANDS nemzetközi minősítését. 

Mivel a kommunikációs ipar használja fel a Föld által biztosított nyersanyagok 5%-át, ami nem elhanyagolható környezeti terhelést jelent, fontos, hogy megmozdult valami ebben az iparágban is – hívja fel a figyelmet a Green Brands magyar oldalán.

A TONIC megkapta a GREEN BRANDS nemzetközi minősítését, amivel hivatalosan is Magyarország első „zöld” ügynöksége lett.

A tanúsítvány megszerzése nem volt előzmények nélküli, hiszen a TONIC lassan 15 éve komoly figyelmet fordít a környezettudatos munkafolyamatokra, valamint arra, hogy csapattagjainak fenntartható munkakörülményeket teremtsen.

Ezért is kaptak ezt megelőzően „Zöld Iroda” díjat a KÖVET-től, illetve „DELFIN” díjat a Telekomtól. Ezenfelül a tervezett kommunikációs aktivitások terén is figyelembe veszik azok környezeti terhelését, és adott esetben igyekeznek fenntartható alternatívákat kínálni.

Ez a hír talán az ügynökségeknél is megvalósuló szemléletváltás első jele, azé, hogy ebben a szcénában is megjelenik a tudatos fogyasztás iránti igény, és egyre többen fogadják el, hogy nem a növekedés, hanem a fejlődés az elérni kívánt cél.

Neked ajánljuk
Az MNB is kiemelten kezeli a fenntarthatóságot Konferencia a zöld reklámról Az egyszer használatos műanyag kivezetése nem csak a környezetnek, a vállalatoknak is fontos lehetőséget jelent Újabb jelentős acélgyár vált napenergiára Orvosi eszközökkel támogatja az egészségügyet a MOB és a Magyar Vöröskereszt
Tovább a forrásra: green-brands.hu
Vissza
Hírfolyam