2021. január 24., Timót
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A hulladékmentesség mellett kampányolt a Hell

Az Európai Hulladékcsökkentési Hét keretében a vállalat online edukációs kampánnyal hívta fel a figyelmet a környezetbarát csomagolóanyagok használatára, az egyszer használatos műanyagok és a PET-palackok visszaszorításának fontosságára.

A közösségimédia-kampányban közel 120 ezer emberhez jutottak el azok az ötletek, gyakorlati tanácsok, melyeket a vállalat maga is alkalmaz, és egyben példaként is szolgálhatnak mások számára.

A HELL ENERGY először csatlakozott az Európai Hulladékcsökkentési Héthez, amelynek keretében bemutatta saját intézkedéseit, hogy ezzel másokat is tudatosságra inspiráljon.

A vállalat nem használ műanyag csomagolásokat, és nem meglepő módon a vásárlókat is az alumíniumdobozos termékek választására buzdítja. Kampányukban  hangsúlyozták, hogy a plasztikkal szemben „az alumínium italdoboz 100%-ban és végtelenszer újrahasznosítható”.

A HELL ENERGY hamarosan legalább 75%-ban újrahasznosított alumíniumdobozokba csomagolja termékeit. A cég a beszállítóit is folyamatosan értékeli a környezeti stratégiájuk alapján, és minden területen a környezetbarát, környezetkímélő megoldásokat választja, és saját telephelyén is hangsúlyt fordít a felelős hulladékkezelésre.

A HELL ENERGY üdítő- és jegestea-márkája, a XIXO Magyarországon elsőként indított újrahasznosításra ösztönző promóciót, melyben a vásárlók segítségével közel négyszázezer aludobozt gyűjtött vissza.

Neked ajánljuk
Ismét jó értékelést kapott a L'Oréal fenntarthatósági programja A fenntarthatóság igénye új feladatokat hoz a pénzügy világába Okosmegoldások segíthetnek megállítani a túlhalászatot Új, ingyenes platform segíti a természettudományos tárgyak oktatását Közel 41 000 ételcsomag kerülhetett szétosztásra
Tovább a forrásra: trademagazin.hu
Vissza
Hírfolyam