2021. augusztus 4., Dominika, Domonkos
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Környezetbarát csomagolásokkal vág neki a húsvéti szezonnak a csokióriás

A jelentős hulladéklábnyoma miatt gyakran kritikákkal szembesülő Mondelez a húsvéti csokitojások csomagolásának átalakításával vágja vissza hulladéklábnyomát.

A Milka csokikat, a Cadburyt és az Oreót is gyártó cég több mint 6,4 millió műanyag „ablakot” távolított el a húsvéti csokik csomagolásáról – írja a Talking Retail kiskereskedelmi portál alapján a Napi.hu.

A vállalat „Pack Light and Pack Right” stratégiájának részeként megvalósuló lépés a gyakorlatban azt jelenti, hogy

az idei húsvétot már megújult, ablak nélküli csomagolásban várják például a Cadbury, a Cadbury Dairy Milk és az Oreo ünnepi édességei.

A műanyagok mellett a papírpazarlásnak is hadat üzent a vállalat: 108 tonna hagyományos kartonpapírt cseréltek teljes mértékben fenntartható forrásból származóra.

A cég szerint a termékek újrafelhasználhatóságának növelésével és a felhasznált csomagolóanyagok mennyiségének csökkentésével fontos lépéseket tesznek a körforgásos gazdaság irányába. Az elmúlt hat hónapban több mint 192 tonna csomagolást távolítottak el csak Nagy-Britanniában és Írországban, a húsvéti édességek megreformálása pedig további lépést jelent a fenntarthatóság felé.

Ahogy arról korábban mi is beszámoltunk, a brit ALDI is fenntarthatóbban csomagolt termékekkel várja a húsvéti szezont.

Neked ajánljuk
Újabb multinacionális vállalat vág bele a papírflakon kipróbálásába Milyen csomagolásokban látják a vállalatok a fenntartható jövőt? Az európaiak hatalmas többséggel voksolnak az újrahasznosítható italcsomagolásokra A BKK augusztusi akciója: hétfőnként diákbérlettel kedvezményes jegy váltható az állatkertbe Úgy tűnik, az új energiacímkéket még szoknunk kell
Tovább a forrásra: napi.hu
Vissza
Hírfolyam