2021. június 20., Rafael
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Így zöldül a Nespresso

A Magyarországon is terjeszkedő vállalat ígéretei értelmében kávéik 2022-re teljesen karbonsemlegesek lesznek, a fenntarthatóságot pedig a termelési lánc egészére kiterjesztik.

A Nespresso újrahasznosítási programjában egyebek közt azt vállalta, hogy 2021 végére az összes Original kávéját 80 százalékban, illetve az összes Vertuo kávéját 85 százalékban újrahasznosított alumínium felhasználásával készült kapszulákba csomagolja, 2022-ben pedig már minden csésze kávéja karbonsemleges lesz.

A vállalat elmúlt hat évben mintegy 500 millió svájci frankot költött arra, hogy a fenntarthatósági céljait teljesítse.

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében a kávétermő területeken több millió fát is ültetnek.

 A Nespresso a svájci központú Nestlé márkája. Globális kiskereskedelmi hálózata 2020-ban több mint 816 boutique egységből állt, 2018-ban mintegy 13,3 milliárd svájci frank nyereséget könyvelhetett el. Magyarországon 8 Nespresso Boutique, illetve Mini Boutique egységgel működnek, emellett online, mobilalkalmazásban és telefonos ügyfélszolgálaton keresztül is értékesítenek.

Neked ajánljuk
Már a videójátékok világába is beszivárog a környezettudatosság A fenntartható vállalatok hitelezésére törekszik a K&H Az éber emberek a lakhatási válságra is találnak megoldást Gyógyszermaradványoktól és mikroműanyagoktól mentes lazacokat tenyésztenek majd Zalaegerszegen Lengyelországban is bíróságon próbálják kikényszeríteni a hatékonyabb klímavédelmi intézkedéseket
Forrás: MTI
Vissza
Hírfolyam