Így zöldül a Nespresso
A Magyarországon is terjeszkedő vállalat ígéretei értelmében kávéik 2022-re teljesen karbonsemlegesek lesznek, a fenntarthatóságot pedig a termelési lánc egészére kiterjesztik.
A Nespresso újrahasznosítási programjában egyebek közt azt vállalta, hogy 2021 végére az összes Original kávéját 80 százalékban, illetve az összes Vertuo kávéját 85 százalékban újrahasznosított alumínium felhasználásával készült kapszulákba csomagolja, 2022-ben pedig már minden csésze kávéja karbonsemleges lesz.
A vállalat elmúlt hat évben mintegy 500 millió svájci frankot költött arra, hogy a fenntarthatósági céljait teljesítse.
A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében a kávétermő területeken több millió fát is ültetnek.
A Nespresso a svájci központú Nestlé márkája. Globális kiskereskedelmi hálózata 2020-ban több mint 816 boutique egységből állt, 2018-ban mintegy 13,3 milliárd svájci frank nyereséget könyvelhetett el. Magyarországon 8 Nespresso Boutique, illetve Mini Boutique egységgel működnek, emellett online, mobilalkalmazásban és telefonos ügyfélszolgálaton keresztül is értékesítenek.