2022. július 6., Csaba
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Sikerrel teljesíti fenntarthatósági céljait a Telekom

„Bár a koronavírus-járvány érkezésére senki sem számíthatott, utólag pontosan látjuk, hogy a krízis szorosan összefügg a természet és civilizációnk viszonyával, így minden korábbinál határozottabban mutat rá a fenntarthatósággal kapcsolatos kollektív felelősségünkre” – mondta Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója. 

Visszatekintve a lezáruló ciklusra, 2016-ban a Magyar Telekom BE SMARTER! címmel indította útjára negyedik fenntarthatósági stratégiáját, a fő célkitűzéseket pedig a klímavédelem, az edukáció, valamint a digitális fenntarthatóság mentén határozta meg a vállalatcsoport, melyek mellé 2018-ban a sokszínűség is kiemelésre került.

A vírus hozta kihívások ellenére 2020-ban sikeresen zárult a vállalatcsoport negyedik, ötéves fenntarthatósági stratégiája.

2020 év végére a Magyar Telekom-csoport tényleges kibocsátását sikerült a kijelölt 100 000 tonna CO2 alá szorítani (85 400 t CO2), 2020-ban pedig már hatodik éve működik a vállalat karbonsemlegesen, aminek része, hogy hazai villamosenergia-szükségletüket 100 százalékban megújuló energiaforrásból biztosítják.

Fotó: MTVA/Bizományosi: Róka László

A vállalat ezzel párhuzamosan az ügyfelek klímatudatosságát is szeretné elősegíteni: 2019-ben bevezették az ExtraNet Zöld 1 GB adatbővítő opciót, amely az első kifejezetten zöld szolgáltatás a piacon. 

A stratégiai időszak alatt a Magyar Telekom edukációt célzó programjai, úgymint a LegyélTeis!-programok, valamint a digitális edukációt és tudatformálást célzó nonspot tartalmak, több mint 2,5 millió embert értek el Magyarországon.

A Magyar Telekom-csoport fenntarthatósági törekvéseit több nemzetközi felelős befektetői szervezet is elismerte. Az elmúlt öt év eredményeit látva, a sikeresnek értékelhető stratégiai időszak lezárása egyben egy új kezdet is a Magyar Telekom-csoport működésében. 2021-ben új Fenntarthatósági stratégia kerül meghatározásra, új célokkal, amelyek mentén a vállalatcsoport továbbra is azon dolgozik majd, hogy megoldásaival és működésével egy élhetőbb és fenntarthatóbb holnap beköszöntét támogassa.

Neked ajánljuk
Fenntartható Gasztronómia Díjat alapított a METRO A környezetbarát irodák bérlőit elsősorban a rezsimegtakarítás foglalkoztatja A siker titka vidéken, 17. rész - Matyódesing (videó) Péntek Csaba: A hamburgered ára Kanada nemet mond a műanyag zacskókra és polisztirol edényekre
Tovább a forrásra: mmonline.hu
Vissza
Hírfolyam