Így próbálja zöldíteni működését a Starbucks
A Starbucks számos környezetbarát megoldást vezetett be az elmúlt években, szeptembertől pedig a Közösségi Erdőkért Alapítvánnyal (MyForest) együttműködve egy újabb lépést tesz a zöldebb jövő irányába.
A Starbucks az elmúlt években az olyan megoldásokkal, mint a szívószálmentes fedő bevezetése, a műanyag szívószálak lecserélése fenntartható, papír szívószálakra, valamint a fenntartható forrásból származó fa evőeszközök bevezetése üzleteiben, folyamatosan arra törekedett, hogy működését és kínálatát is zöldebbé tegye – írja a Glamour.
A kávézólánc rövidesen újabb bolygópozitív lépést tesz, ennek megfelelően szeptember hetedikétől a vendégeivel közösen a magyar erdőterületek növeléséhez is hozzájárul.
A Starbucks annak érdekében, hogy a vásárlókat a zöldmegoldások választására ösztönözze, országszerte húsz forinttal megemeli minden üzletében az egyszer használatos műanyag vagy papírpohárba értékesített ital árát, amely többletköltséget faültetés céljára adományoz a Közösségi Erdőkért Alapítványnak (MyForest).
Azok a vendégek, akik saját termoszukba vagy reusable cupba kérik italukat, továbbra is 160 forint kedvezményt kapnak a Starbucks kávézóiban.
A zöldmegoldások előtérbe helyezésére bátorítva vendégeit, a vállalat üzleteiben szeptember 7. és 30. között minden reusable, vagyis többször használatos italtároló termék – bögre és palack – féláron érhető el, így, már kevesebb mint 500 forintért megvásárolható az ikonikus és tudatos Starbucks pohár.
A jól bevált, többször használható poharak mellett a Starbucks ugyancsak szeptember 7-től, alternatívaként bevezeti a Circular Cup bögrét, amely újrahasznosított papírpoharakból készül.
Az akció további részletei a Starbucks oldalán olvashatók.