2021. szeptember 16., Edit
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Az AVON is igyekszik alakítani a környezeti lábnyomán

Zéró szén-dioxid-kibocsátás, újrahasznosítható csomagolóanyagok, saját hulladéktermelés felszámolása, újrahasznosítási ráta növelése és a vízfelhasználás csökkentése – többek közt ezek az AVON és a Natura &Co legfontosabb, globális, az elkövetkezendő tíz évre vonatkozó környezetvédelmi vállalásai.

Elkötelezettségét hangsúlyozva friss fenntarthatósági jelentésében az AVON rámutat: a vállalat a 2020-ra kitűzött vállalásait teljesítette, sőt három területen – a szén-dioxid-kibocsátás, a hulladéktermelés csökkentése és újrahasznosítás területén – felállított célkitűzéseit már 2019-ben elérte. 

Többek között 20%-kal csökkentette a szén-dioxid-kibocsátását, 30%-kal a keletkező hulladék mennyiségét, és 40%-kal kevesebb vizet használ fel a 2005-ös bázisévhez viszonyítva.

Az AVON hisz abban, ha egy jobb világot teremt a nőknek, az minden ember számára jobb világot eredményez. Ezért felelős vállalatként jelentős figyelmet fordít a nőket érintő témákra, mint a mellrák, illetve a nemi megkülönböztetésen alapuló erőszak elleni küzdelem, de mindig is kiemelten kezelte a társadalom egészét érintő ügyeket is. 

A vállalat kultikus katalógusai már világszerte 100%-ban újrahasznosított papírból készülnek Fotó: pixabay.com

A jelentésben a Natura &Co-val összeolvadt, és így a világ negyedik legnagyobb, teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportjának számító AVON az előtte álló feladatok terén a szén-dioxid-kibocsátás minimalizálására és a csomagolás fenntarthatóvá tételére fókuszál.

Céljuk, hogy 2025-re teljes mértékben megszüntesse a saját gyártási folyamatai során keletkezett hulladékképződést. Ezzel párhuzamosan 2025-re 95%-ra növelnék a termelésen belüli újrahasznosítási rátát. A vállalat elkötelezte magát, hogy 2025-ig a csomagolásainak 65%-a, míg 2030-ra a felhasznált csomagolóanyagaik teljes mennyisége újrahasznosított, újrahasznosítható vagy komposztálható anyagból készül majd. Mindemellett 2030-ig további 20%-kal redukálnák a vállalat csomagolóanyag- felhasználását.

A Wohoo összefoglalója szerint ugyanakkor szem előtt tartják a beszerzési láncok zöldítését és az állatjólétet is: a vállalat több mint három évtizede aktívan dolgozik a biztonságos, állati kísérleteket nem igénylő tesztelési folyamatok fejlesztésén.

Neked ajánljuk
A vállalatok többsége számára már magától értetődő, hogy a környezeti hatásairól is beszámol, de azért még van tere a fejlődésnek Így próbálja zöldíteni működését a Starbucks Már Magyarországon is elérhető a vegán KitKat Nemzetközi összefogásra lenne szükség az Antarktisz megmentéséhez A vízlábnyomának megzabolázásával folytatja a zöldülést a Google
Tovább a forrásra:
Vissza
Hírfolyam