2021. október 17., Hedvig
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Új eszköz a klímaváltozással kapcsolatos téves információk ellen

A vállalat legújabb intézkedése értelmében a klímaváltozásról szóló tudományos tényeket relativizáló videók mellett nem jelenít meg reklámokat, így ezek bevételt sem termelnek.

A blokkolás a tényeket átverésként beállító tartalmak mellett azokat is érinti, amelyek tagadják, hogy a Föld klímája melegszik, vagy azt, hogy ez a trend az emberi tevékenység számlájára írható.

A tartalmak ellenőrzésére a Google hirdetési rendszerében, illetve a YouTube videómegosztón algoritmusokat és emberi erőforrást is alkalmaz majd, hogy egyértelmű legyen, mely tartalmak nem felelnek meg az új irányelveknek.

Erre azért van szükség, hogy különbséget tudjanak tenni a klímaváltozást kétségbe vonó és a vitára hívó videók között.

Neked ajánljuk
Harmincmilliárd forintos keretösszeggel újraindul a Zöld Nemzeti Bajnokok program A tőzsdei cégek többsége fittyet hány a fenntarthatóságra Mostantól az elkerülhetetlen repülőutakat is tudatosabban tervezhetjük A klímabarát innovációban látja a gazdaság jövőjét a francia elnök Mossunk okosan! Így növelhetjük ruháink élettartamát
Tovább a forrásra: hvg.hu
Vissza
Hírfolyam