2021. október 17., Hedvig
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Egy hektár erdőt telepítenek Magyarországon

A Procter & Gamble „Ültessünk jobb levegőt” címmel újabb társadalmi felelősségvállalási kampányt indít „A Föld a mi otthonunk” globális programja keretében, hogy helyi szinten is támogassa a klímaváltozás elleni küzdelmet.

A vállalat a MyForest Közösségi Erdőkért Alapítvánnyal együttműködve 1 hektár erdő telepítését tűzte ki célul Magyarországon. A fák és erdők megkötik az emberi ipari tevékenység által kibocsátott üvegházhatású gázok egy részét, ezért kiemelten fontos szerepük van a Föld túlmelegedése elleni küzdelemben – hangsúlyozza a vállalat közleménye.

„Nemcsak globálisan dolgozunk azon, hogy csökkentsük ökológiai lábnyomunkat, de sokat teszünk helyi szinten is a környezet védelme érdekében” – húzta alá Montague-Katus Adrienn. A P&G kereskedelmi-marketing menedzsere az akció kapcsán aláhúzta:

„Lakossági felmérések szerint hazánkban a légszennyezés az egyik legfontosabb környezetvédelmi probléma, emellett Magyarország területéről 2001 és 2020 között 214 hektár erdő tűnt el, ezért úgy véljük, hogy az erdőtelepítésnek hazánkban is kiemelten fontos szerepe van.”

Egy hektár erdő zárt állományban egy év alatt 70-100 tonna szennyeződést közömbösít. 

„A Kárpát-medence élővilága különösen érzékeny a klímaváltozás hatásaira, ezért fontos tudatosan tenni a megóvásáért. A MyForest egy olyan kezdeményezés, amely először Magyarországon, majd nemzetközi szinten kíván platformot létrehozni a földön található erdők számának megduplázása érdekében, hogy megfékezzük a globális felmelegedést – mondta el Sywa Ágnes, a MyForest Közösségi Erdőkért Alapítvány kurátora. – Minden magánszemély és vállalat támogatását szívesen fogadjuk, és örömmel állunk az olyan céges kezdeményezések mellé, mint a P&G hazai programja, amelynek eredményeképpen egy újabb erdő telepítésére lesz lehetőségünk.”

Az erdőtelepítéshez bárki hozzájárulhat: október 1. és november 30. között az Auchan, Kifli.hu, Metro, Penny, Rossmann, Spar és Interspar, valamint a Tesco üzleteiben, illetve az online webshopok valamelyikében a megadott időszakban bármely P&G termék vásárlása után a vállalat a hazai élőhelytelepítést támogatja, amelynek keretében több ezer fa elültetése a cél. 

További információ: www.ultessunkjobblevegot.hu

Neked ajánljuk
A klímabarát innovációban látja a gazdaság jövőjét a francia elnök A rénszarvasok zavarása miatt bonthatnak le 151 szélturbinát Norvégiában A jövőben a klímaváltozás lehet az országokon belüli migráció fő mozgatórugója Mossunk okosan! Így növelhetjük ruháink élettartamát Nemes célért rúgták a bőrt
Forrás: Élő Bolygónk
Vissza
Hírfolyam