A Garnier is állítja, hogy a zöldülés útján jár
A Garnier Green Beauty kezdeményezésének célja, hogy a Garnier értéklánca valamennyi szakaszát átalakítva csökkentse vagy szüntesse meg a környezeti hatásokat. Ennek érdekében a márka állítása szerint egy év alatt több mint kétszeresére emelte az újrahasznosított műanyag használatát, ipari telephelyeinek csaknem felét már 100%-ban karbonsemlegessé tette, és 99%-ban vegán összetevőket használ.
A vállalat promóciós anyaga szerint a Garnier évek óta elkötelezett a fenntarthatósággal kapcsolatban; természetesebb formulákat előállítva, fenntartható és tisztességes kereskedelemből származó összetevőket használva, sőt a szépségápolás tömegpiacán elsőként vezetve be tanúsított organikus termékeket.
Fenntarthatósági jelentésében a Garnier vállalja, hogy 2025-re :
- Minden terméke újrahasznosított műanyagból készül, szűz műanyag felhasználása nélkül;
- Minden csomagolása újra használható, újrahasznosítható vagy komposztálható lesz;
- Ipari területeinek 100%-a karbonsemleges lesz;
- Az összes hajápolási és bőrápolási innováció összetevőinek 75%-a bioalapú lesz (megújuló összetevőkkel, amelyek viszonylag rövid ciklusok alatt folyamatosan regenerálódnak);
- A Solidarity Sourcing beszerzési programjain keresztül pedig 1000 közösséget támogat.
A Garnier márka már 1989 óta elkötelezett egy állatkísérletek nélküli világ mellett, és büszke rá, hogy összes terméke világszerte megkapta a Cruelty Free International jóváhagyó pecsétjét a Leaping Bunny program keretében, azaz a Garnier összes terméke világszerte hivatalosan is állatkísérlet-mentes.
