2022. június 27., László
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Új nyersanyagbeszerzési stratégiával zöldül a német Lidl

Az áruházlánc 2025-ig egyre több fenntarthatóan és társadalmilag felelősen termesztett nyersanyagot kíván beszerezni.

A kiskereskedő 13 olyan nyersanyagra összpontosít – például a halra, a kávéra és a gyapotra –, amelyek kifejezetten nagy ökológiai és társadalmi hatással bírnak – írta meg az European Supermarket Magazine nyomán a Napi.hu.

A Lidl Németország konkrét célokat és intézkedéseket határozott meg minden egyes nyersanyagra vonatkozóan: célja, hogy a különböző tanúsítványok használatával fenntartható termékalternatívákat népszerűsítsen a kínálatában.

A vállalat már most is együttműködik különböző független szervezetekkel: a kávé, a tea és a kakaó esetében olyan tanúsítványokra támaszkodik, mint a Fairtrade vagy a Rainforest Alliance.

Emellett a közelmúltban saját márkájának, az „Ein Gute Stück Bayern”-nek a termelőit  ösztönözte arra, hogy a 2021-es bázisévhez képest 2026-ig legalább 25 százalékkal csökkentsék az üvegházhatású gázok kibocsátását.

A vállalat reméli, hogy intézkedéseivel a fenntarthatóbb nyersanyagok beszerzését illetően az iparágnak is irányt mutat. 

Fotó: tupungato/iStock Editorial/Getty Images Plus
Neked ajánljuk
Eltúlozzák a fenntarthatóság terén elért eredményeiket a nagy techcégek Fontos adalék a fenntartható irodához – a tintasugaras nyomtatók kevesebb energiát fogyasztanak A dohányipar nem csak a fogyasztók egészségét károsítja A Lánchíd felújításának első éve egyetlen videóba csomagolva A forgalmas sztratoszféra élhetetlenebb bolygóhoz vezet
Tovább a forrásra: napi.hu
Vissza
Hírfolyam