2019. október 15., Teréz
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A Penny az élelmiszer-takarékosság bajnoka

A Penny nemrég „Zu gut für die Tonne” (Túl jó a szemétbe”) díjat kapott, amely a diszkont-szupermarketláncnak az élelmiszer-hulladék csökkentésére tett lépéseit értékelte.

Becslések szerint Németországban évente kb. 11 millió tonna élelem kerül a szemétbe. A vállalat a Naturgut Bio-Helden és a Kostbares Retten nevű kampányokért kapta az elismerést, amelyet Julia Klöckner német agrárminiszter adott át Berlinben – számolt be az ESM alapján a Trade Magazin.

A Kostbares Retten-kampány idén februárban indult, és olyan termékek vettek benne részt, amelyek a szavatossági idő lejárta után is biztonsággal fogyaszthatóak. A Naturgut Bio-Helden-kampány 2016-ban zajlott az összes német Penny üzletben.

Ennek során olyan gyümölcsöket és zöldségeket lehetett csökkentett áron megvenni, amelyek apró hibáik ellenére tökéletesen fogyaszthatók voltak.

Fotó: High Contrast/Wikimedia Commons
Neked ajánljuk
12 ezren szedik a szemetet az utak mentén Tippeket ad a „Maradék nélküli” fogyasztáshoz a Nébih Egy új innováció véget vethet a kávékapszulák rossz hírének Ősi módszerekkel a klímabarát otthonokért A nagyvárosok lépnek a tiszta levegőért
Tovább a forrásra: trademagazin.hu
Vissza
Hírfolyam