2020. február 21., Eleonóra
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A Penny az élelmiszer-takarékosság bajnoka

A Penny nemrég „Zu gut für die Tonne” (Túl jó a szemétbe”) díjat kapott, amely a diszkont-szupermarketláncnak az élelmiszer-hulladék csökkentésére tett lépéseit értékelte.

Becslések szerint Németországban évente kb. 11 millió tonna élelem kerül a szemétbe. A vállalat a Naturgut Bio-Helden és a Kostbares Retten nevű kampányokért kapta az elismerést, amelyet Julia Klöckner német agrárminiszter adott át Berlinben – számolt be az ESM alapján a Trade Magazin.

A Kostbares Retten-kampány idén februárban indult, és olyan termékek vettek benne részt, amelyek a szavatossági idő lejárta után is biztonsággal fogyaszthatóak. A Naturgut Bio-Helden-kampány 2016-ban zajlott az összes német Penny üzletben.

Ennek során olyan gyümölcsöket és zöldségeket lehetett csökkentett áron megvenni, amelyek apró hibáik ellenére tökéletesen fogyaszthatók voltak.

Fotó: High Contrast/Wikimedia Commons
Neked ajánljuk
Szemétben fuldokolnak az egri szőlők Kihívás előtt a hazai éttermek Jöhet a visszaváltható ásványvíz? Egy „épületes” ötlet, ami nemcsak a lakhatási, de a műanyagválságot is megoldhatja Ausztriában elkezdik visszaváltható üvegben árulni a tejet, a magyar Spar is vizsgálja a lehetőséget
Tovább a forrásra: trademagazin.hu
Vissza
Hírfolyam