Az Unilever tovább csökkenti műanyaglábnyomát
Az Unilever North America egy három részből álló terv keretében csökkenti az észak-amerikai régióban a műanyaghulladék mennyiségét.
A terv részeként bevezetnek egy alternatív csomagolástechnikai eljárást, egyértelműbb információkkal segítik termékeik újrahasznosítását és a vásárlókat megcélzó oktatóprogramot készítenek.
Az Unilever globálisan is ambiciózus célokat tűzött ki a vállalathoz köthető hulladéktermelés visszaszorítására.
2019 végére a cég 50%-kal csökkenti a felhasznált műanyag csomagolást, s helyette újrahasznosított alapanyagot (PCR) használ majd. 2021-ig minden egyes csomagolásukat az újrahasznosítás módjáról tájékoztató matricával látják el. Emellett az Unilever és a Walmart üzleteiben is rendszeresen oktató programokra, kampányokra kerül majd sor, amelyek az újrahasznosítást helyezik fókuszba – írja a Packaging Insights nyomán a Trademagazin.
