2019. november 17., Gergő, Hortenzia
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Amikor a Photoshop a fenyegető realitáshoz hoz közelebb

A vízszűrős palackokat gyártó Brita közösségimédia-kampánnyal kívánja felhívni a figyelmet a szemetelés problémájára (amivel persze saját, többször használatos termékeit is népszerűsíti).

A cég 21 influencerrel közösen készít olyan manipulált Instagram-képeket, amiken a természetes környezetet és a hátteret szeméttel és műanyaggal borítják be, ezzel hívják fel a figyelmet arra, hogy a trendi képek helyszínei hamarosan tényleg így végezhetik, amennyiben nem kezdenek el az emberek környezettudatosabban élni:

Fotó: NorthCountrylittles/instagram.com
Fotó: anastasiaashley/instagram.com
Neked ajánljuk
Ahol kütyüink elfeledve hevernek – és mérgeznek Az vagy, amit nem eszel meg Bryan Adams az ócánpartok szennyezésére is fényt derít Műanyag-újrahasznosító céget vásárolt a MOL A jegybankoknak is jut szerep a klímavédelemben
Tovább a forrásra: 24.hu
Vissza
Hírfolyam