2020. szeptember 19., Vilhelmina
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A fogyasztók fele már környezetbarát csomagolásra voksol

Egy új kutatás arra mutat rá, hogy a csomagolások színénél és formájánál kezd sokkal fontosabb lenni az, hogy miből készült, főleg a fiatalabb generációk körében: a vásárlók 44%-a hajlandó többet fizetni egy környezetbarát csomagolásban kapható termékért, 48%-uk pedig kerüli a fenntarthatóságot nem szem előtt tartó márkákat.

A Two Sides 9 európai ország fogyasztói körében elvégzett kutatásából emellett az is kiderült, hogy Európában messze a papír és a karton a legtámogatottabb csomagolóanyag. Népszerűségük nem meglepő, hiszen a környezetszennyező műanyag megítélése folyamatosan romlik, a kormányok is igyekeznek lépéseket tenni a műanyag csomagolások minimalizálása érdekében.

Úgy fest, a műanyagszeméttel kapcsolatos edukáció meghozta a gyümölcsét, a kutatásból ugyanis az is kiderült, hogy az emberek 70%-a próbálja csökkenteni műanyagszemét-termelését, 48%-uk pedig el is kerülné azokat a kereskedőket, amelyek nem igyekeznek redukálni az újrahasznosíthatatlan műanyaghulladékot. A válaszadók 44%-a még többet is hajlandó fizetni az újrahasznosítható csomagolású termékekért, 58%-uk szerint pedig adóval kellene sújtani azokat a vállalatokat, amelyek újrahasznosíthatatlan csomagolásban dobják piacra a termékeiket.

Fotó: Shutterstock
Neked ajánljuk
A zöldenergia utóélete sem mindig tiszta Izzik a levegő a műanyag körül Gyöngyszemek a Gönyűi-homokvidékről: gyurgyalag, búbos banka, árvalányhajas gyep (videókkal) Pusztító viharok, súlyos áradások: gátat kell szabni a károsanyag-kibocsátásnak Gigantikus tetőkert épül Párizsban
Tovább a forrásra: insiderblog.hu
Vissza
Hírfolyam