Több millió embert ért el a #Szelektívenjobb kampány
Az Italos Karton Egyesülés (IKSZ) a Földünkért világnap alkalmából elindított szemléletformáló kampánya a közösségi média erejét kihasználva közel 2,5 millió embert ért el.
A kezdeményezéssel az IKSZ célja az volt, hogy felhívja a lakosság figyelmét a szelektív hulladékgyűjtés és az újrahasznosítás fontosságára, különösen az italos kartonra.
A Földünkért világnap, amelyet a dalai láma indított útjára 1991-ben, a cselekvésről szól. Az október 21-től kezdődő két hétben megvalósított kampány során arra biztatták a résztvevőket, hogy
készítsenek egy szelfit egy szelektíven gyűjthető hulladékkal, főként italos kartonnal, hiszen sokan nem tudják, hogy a tejes és gyümölcsleves dobozok hasznos újrapapír-alapanyagok.
Az akcióhoz többek között Gundel Takács Gábor, Pély Barna, Harcsa Veronika, Gryllusz Vilmos, a Sugarloaf, közel száz óvoda és iskola, valamint számos munkaközösség és magánszemély is csatlakozott.

Országszerte sok helyen a részt vevő óvodák és iskolák a kampánnyal párhuzamosan a szelektív hulladékgyűjtés kapcsán témanapot tartottak, és a gyerekeket különböző környezetvédelmi játékokba vonták be.