2021. január 17., Antal, Antónia
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Több millió embert ért el a #Szelektívenjobb kampány

Az Italos Karton Egyesülés (IKSZ) a Földünkért világnap alkalmából elindított szemléletformáló kampánya a közösségi média erejét kihasználva közel 2,5 millió embert ért el. 

A kezdeményezéssel az IKSZ célja az volt, hogy felhívja a lakosság figyelmét a szelektív hulladékgyűjtés és az újrahasznosítás fontosságára, különösen az italos kartonra.

A Földünkért világnap, amelyet a dalai láma indított útjára 1991-ben, a cselekvésről szól. Az október 21-től kezdődő két hétben megvalósított kampány során arra biztatták a résztvevőket, hogy

készítsenek egy szelfit egy szelektíven gyűjthető hulladékkal, főként italos kartonnal, hiszen sokan nem tudják, hogy a tejes és gyümölcsleves dobozok hasznos újrapapír-alapanyagok.

Az akcióhoz többek között Gundel Takács Gábor, Pély Barna, Harcsa Veronika, Gryllusz Vilmos, a Sugarloaf, közel száz óvoda és iskola, valamint számos munkaközösség és magánszemély is csatlakozott.

Harcsa Veronika szerint is #Szelektívenjobb Fotó: Harcsa Veronika/facebook.com

Országszerte sok helyen a részt vevő óvodák és iskolák a kampánnyal párhuzamosan a szelektív hulladékgyűjtés kapcsán témanapot tartottak, és a gyerekeket különböző környezetvédelmi játékokba vonták be.

Neked ajánljuk
Szemétszigetek torlaszolják el a Balkán folyóit Az „etikus fröccsöntő” szerint meg kéne tanulnunk jól használni a műanyagokat Kis méretű kártyatartókkal csökkenti műanyag-felhasználását a Vodafone A klímaváltozás témája 2020-ban is sokat hozott azoknak, akik hittek benne Fokhagyma: vírusölő, immunerősítő, méregtelenítő
Tovább a forrásra: markamonitor.hu
Vissza
Hírfolyam