A SodaStream többször használatos palackjaival csökkenti hulladéklábnyomát a PepsiCo
A világ vezető szódagépgyártója, a SodaStream tavaly kezdte meg a PepsiCo szörpök forgalmazását négy európai országban, Norvégiában, Svédországban, Németországban és Franciaországban.
„Az ikonikus PepsiCo ízek bevezetése fontos mérföldövet jelent a SodaStream missziójában, amelynek célja, hogy úgy tegye elérhetővé a legjobb ízeket a vásárlók számára, hogy közben óvja a Földünket” – emelte ki Eyal Shohat, a PepsiCo vállalatcsoporthoz tartozó SodaStream vezérigazgatója.
„Ezzel a lépéssel a SodaStream-felhasználók képesek lesznek kényelmesen, otthon elkészíteni a kedvenc Pepsi üdítőjüket a SodaStream szénsavasvíz-készítő gépekkel és a többször használatos szénsavasító palackjaival”
– tette hozzá. A vállalat idén folytatja az új ízek bevezetését olyan európai piacokon, mint például Ausztria, Olaszország, Szlovákia, Csehország, illetve Magyarország. Az új termékek május 20-tól érhetők el a boltok polcain.
„Elnézve a SodaStream gyorsuló növekedését, nagy örömmel tekintünk ezeknek az erős márkáknak az összekapcsolódására” – hangsúlyozta Jim Andrew, a PepsiCo ügyvezető alelnöke, valamint a Beyond the Bottle és New Ventures üzletág vezetője. Hozzátette: a SodaStreammel közösen a műanyaghulladék csökkentéséért és egy élhetőbb jövőért dolgoznak. Az új PepsiCo szörpök bevezetése csak az első lépése ennek a közös utazásnak.