2020. december 2., Melinda, Vivien
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A Tesco is észszerűsít a csomagolások terén

Az áruházlánc a házhoz szállítás során ezentúl csak a legszükségesebb termékeinél használ műanyag zacskót, a megrendeléseket alapesetben csomagolás nélkül teljesíti.

Újabb lépést tesz a Tesco a környezetterhelés csökkentése érdekében: az online bevásárláshoz eddig választható műanyag szatyrok helyett újrahasznosított papírtáskákat kínál. A vásárlók ugyanakkor eldönthetik, hogy kérik-e a megrendelt árukat papírtáskába csomagolni – írja a vállalat közleménye alapján a Forbes.

Az online vásárláshoz kapcsolódóan így közel 60 százalékkal kevesebb műanyaghulladék keletkezik.

Az online bevásárlás megrendeléseinek kiszállításához az áruházlánc mostantól csak az élelmiszer-biztonsági szempontból indokolt termékeket, így például a lédig péksüteményeket, a pultos csemege- és húsárukat, illetve a lédig aszalványokat, magvakat csomagolja műanyag zacskóba. A meghámozható zöldségek és gyümölcsök, valamint a fagyasztott áruk ezentúl plusz csomagolás nélkül érkeznek a vevőkhöz.

Ha másként nem jelzik, a vásárlók csomagolás nélkül kapják kézhez a megrendelt tételeket, de papírzacskóban is kérhetik a kiszállítást. A papírtáskák újrahasznosított anyagból készülnek, és többször felhasználhatók.

Fotó: MTVA/Bizományosi: Róka László
Neked ajánljuk
Az Európai Bizottság 280 millió euró uniós finanszírozást hagyott jóvá környezetvédelmi kezdeményezésekre Az online kereskedelem csomagolási lábnyoma is csökkenthető Az EU üvegházhatásúgáz-kibocsátása az elmúlt három évtizedben mért legalacsonyabb szintre csökkent 2019-ben A Hyundai leállítja a benzines és dízeles modelljei forgalmazását Norvégiában Sara Starbuck: Az oroszlán-mentőakció
Tovább a forrásra: forbes.hu
Vissza
Hírfolyam