2019. december 10., Judit
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A Tesco is észszerűsít a csomagolások terén

Az áruházlánc a házhoz szállítás során ezentúl csak a legszükségesebb termékeinél használ műanyag zacskót, a megrendeléseket alapesetben csomagolás nélkül teljesíti.

Újabb lépést tesz a Tesco a környezetterhelés csökkentése érdekében: az online bevásárláshoz eddig választható műanyag szatyrok helyett újrahasznosított papírtáskákat kínál. A vásárlók ugyanakkor eldönthetik, hogy kérik-e a megrendelt árukat papírtáskába csomagolni – írja a vállalat közleménye alapján a Forbes.

Az online vásárláshoz kapcsolódóan így közel 60 százalékkal kevesebb műanyaghulladék keletkezik.

Az online bevásárlás megrendeléseinek kiszállításához az áruházlánc mostantól csak az élelmiszer-biztonsági szempontból indokolt termékeket, így például a lédig péksüteményeket, a pultos csemege- és húsárukat, illetve a lédig aszalványokat, magvakat csomagolja műanyag zacskóba. A meghámozható zöldségek és gyümölcsök, valamint a fagyasztott áruk ezentúl plusz csomagolás nélkül érkeznek a vevőkhöz.

Ha másként nem jelzik, a vásárlók csomagolás nélkül kapják kézhez a megrendelt tételeket, de papírzacskóban is kérhetik a kiszállítást. A papírtáskák újrahasznosított anyagból készülnek, és többször felhasználhatók.

Fotó: MTVA/Bizományosi: Róka László
Neked ajánljuk
A jegybankoknak is jut szerep a klímavédelemben A nagy amerikai cégek visszatérnének a párizsi klímaegyezménybe A befektetők kényszeríthetik klímavédelemre a vonakodó vállalatokat A növekvő hőség árát mindenki megfizeti Összefogás a klímavédelemért: évente hatvan szénerőmű kibocsátását spórolják meg a vállalatok
Tovább a forrásra: forbes.hu
Vissza
Hírfolyam