2020. július 11., Lili, Nóra
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Az év színével kampányol a WWF Magyarország

Ez alkalommal az új Pantone-szín, a Classic Blue inspirálta a WWF Magyarország aktuális kampányát, amely a globális levegőszennyezésre irányítja a figyelmet. A Classic Blue határtalan kéksége a hatalmas és végtelen esti égboltot idézi, és arra ösztönöz, hogy tudatosabban gondolkodjunk környezetünkről.

2019-ben az élő korallban látta meg az év színét a Pantone Színintézet, melynek apropóján a WWF Magyarország a korallzátonyok pusztulására és ezáltal az ökoszisztémánkat fenyegető veszélyekre hívta fel a figyelmet. Nemrég a Pantone előrukkolt a 2020-as esztendő színével. Leatrice Eiseman, a Pantone Színintézet igazgatója szerint a Classic Blue „határtalan kéksége a hatalmas és végtelen esti égboltot idézi”, és arra ösztönöz, hogy

tudatosabban gondolkodjunk, tágítsuk jobban a perspektívánkat, és utat nyissunk a párbeszéd, a kommunikáció felé.

Fotó: pantone.com

Ez a színválasztás újabb lehetőséget kínál a WWF Magyarország számára, hogy az élő korallhoz hasonlóan egy égető, egész környezetünket érintő veszélyre, a légszennyezés problémájára hívja fel a figyelmet.

Fotó: WWF

„A légszennyezés mára drasztikus méreteket öltött. A mérgezés áthatja és sötétre festi a minket körülvevő környezetet. A Pantone Classic Blue színe újra felhívja a figyelmet ökoszisztémánk törékenységére; arra, hogy a színek mögött egy még élő, lélegző és rendkívül összetett természet rejtőzik, melynek megóvása mindannyiunk alapvető kötelessége” 

– mondta Klacsán Csaba, a WWF Magyarország kommunikációs vezetője.

A #SaveClassicBlue elindít egy mozgalmat, és arra inspirál mindenkit, hogy a saját eszközeivel, a saját kreatív módján tegyen a légszennyezés ellen. Így próbál minél több embert megszólítani, és arra buzdítani, hogy vegyenek részt a klímavédelemért, az egészséges ökoszisztémáért folytatott harcban.

Ebben a küzdelemben a WWF Magyarország példát is mutat: a kampány poszterei ugyanis olyan anyagokból készültek, melyek képesek megkötni és semlegesíteni a levegőben található szennyeződéseket. Ezek a poszterek tehát nem csupán az üzenetátadás passzív felületeként funkcionálnak, hanem olyan technológiát alkalmaznak, melynek segítségével aktívan tesznek róla, hogy a szürke ismét kék legyen. A WWF Magyarország által indított mozgalom a #SaveClassicBlue címkével terjed a közösségi média digitális terében.

 
Neked ajánljuk
Környezetvédelmi ügyészség létrehozásáról döntött a román parlament Ismét bebizonyosodott, hogy rekordmeleg május van mögöttünk Feltárulnak a tölgyerdők titkai A kakukktojás igazi gazdája Megnyílt a Csodakamra – Kortársékszer- és képzőművészeti kiállítás várja a Szentendrére látogatókat
Tovább a forrásra: ecolounge.hu
Vissza
Hírfolyam