2019. április 20., Tivadar
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Komoly fejlesztések indulnak a Toyotánál

A Toyota várakozása szerint szerint 2020 után a jelenlegi évi 3000 gépjárműről 30 000 darabra emelkedik az üzemanyagcellával működő elektromos autók (FCEV) iránti kereslet. A gyártó emiatt jelentős fejlesztések mellett döntött. 

A Toyota Cityben található Honsha Plant üzem mellett teljesen új, nyolcszintes épületet húznak fel, ahol nagy tömegben tudják majd gyártani az üzemanyagcellákat. A Miyoshi Cityben lévő Shimoyama Plant gyárukban pedig új gyártósort telepítenek a nagynyomású hidrogéntartályok előállítására. Ezeket a tartályokat korábban a Honsha üzemében gyártották, jóval kisebb területen.

A Toyota szerint 2020 után a jelenlegi évi 3000 gépjárműről 30 000 darabra emelkedik az üzemanyagcellával működő elektromos autók (FCEV) iránti kereslet Fotó: Toyota

Az utóbbi gyártósor építése most kezdődik, míg az üzemanyagcella-gyártó egység épülete már szinte teljesen elkészült.

A tervek szerint a gyártás 2020-ban kezdődhet meg.

  • Tudta? Az üzemanyagcellás technológia lényege, hogy hidrogén és oxigén felhasználásával állítanak elő elektromos áramot, az üzemanyagul szolgáló hidrogént pedig különleges üzemanyagtartályban tárolják. Fontos jellemzője a technológiának, hogy annak alkalmazásával semmiféle káros anyag nem kerül a környezetbe.
Neked ajánljuk
Toyota: itt az együttműködés ideje Villanyautó mindenáron? Újabb megfizethető modell a láthatáron A Toyotával Japán lehetne a hidrogénalapú üzemanyag bölcsője Ennek az appnak köszönhetően eddig 55 millió fát ültettek Kínában A Hupikék Törpikék a tengerek védelmében
Tovább a forrásra: scmonitor.hu
Vissza
Hírfolyam