2018. október 18., Lukács
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter Időjárás

Komoly fejlesztések indulnak a Toyotánál

A Toyota várakozása szerint szerint 2020 után a jelenlegi évi 3000 gépjárműről 30 000 darabra emelkedik az üzemanyagcellával működő elektromos autók (FCEV) iránti kereslet. A gyártó emiatt jelentős fejlesztések mellett döntött. 

A Toyota Cityben található Honsha Plant üzem mellett teljesen új, nyolcszintes épületet húznak fel, ahol nagy tömegben tudják majd gyártani az üzemanyagcellákat. A Miyoshi Cityben lévő Shimoyama Plant gyárukban pedig új gyártósort telepítenek a nagynyomású hidrogéntartályok előállítására. Ezeket a tartályokat korábban a Honsha üzemében gyártották, jóval kisebb területen.

A Toyota szerint 2020 után a jelenlegi évi 3000 gépjárműről 30 000 darabra emelkedik az üzemanyagcellával működő elektromos autók (FCEV) iránti kereslet Fotó: Toyota

Az utóbbi gyártósor építése most kezdődik, míg az üzemanyagcella-gyártó egység épülete már szinte teljesen elkészült.

A tervek szerint a gyártás 2020-ban kezdődhet meg.

  • Tudta? Az üzemanyagcellás technológia lényege, hogy hidrogén és oxigén felhasználásával állítanak elő elektromos áramot, az üzemanyagul szolgáló hidrogént pedig különleges üzemanyagtartályban tárolják. Fontos jellemzője a technológiának, hogy annak alkalmazásával semmiféle káros anyag nem kerül a környezetbe.
Neked ajánljuk
A világ odavan az elektromos autókért Szabad a vásár? Növelnék a környezetbarát kocsik eladását a magyar piacon A Toyota napelemmel hasznosítja a kánikulát Megújuló energiára váltana Tajvan Ezeket a világörökségi helyszíneket veszélyezteti az éghajlatváltozás
Tovább a forrásra: scmonitor.hu
Vissza
Hírfolyam