2018. június 20., Rafael
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter Időjárás

Komoly fejlesztések indulnak a Toyotánál

A Toyota várakozása szerint szerint 2020 után a jelenlegi évi 3000 gépjárműről 30 000 darabra emelkedik az üzemanyagcellával működő elektromos autók (FCEV) iránti kereslet. A gyártó emiatt jelentős fejlesztések mellett döntött. 

A Toyota Cityben található Honsha Plant üzem mellett teljesen új, nyolcszintes épületet húznak fel, ahol nagy tömegben tudják majd gyártani az üzemanyagcellákat. A Miyoshi Cityben lévő Shimoyama Plant gyárukban pedig új gyártósort telepítenek a nagynyomású hidrogéntartályok előállítására. Ezeket a tartályokat korábban a Honsha üzemében gyártották, jóval kisebb területen.

A Toyota szerint 2020 után a jelenlegi évi 3000 gépjárműről 30 000 darabra emelkedik az üzemanyagcellával működő elektromos autók (FCEV) iránti kereslet Fotó: Toyota

Az utóbbi gyártósor építése most kezdődik, míg az üzemanyagcella-gyártó egység épülete már szinte teljesen elkészült.

A tervek szerint a gyártás 2020-ban kezdődhet meg.

  • Tudta? Az üzemanyagcellás technológia lényege, hogy hidrogén és oxigén felhasználásával állítanak elő elektromos áramot, az üzemanyagul szolgáló hidrogént pedig különleges üzemanyagtartályban tárolják. Fontos jellemzője a technológiának, hogy annak alkalmazásával semmiféle káros anyag nem kerül a környezetbe.
Tovább a forrásra: scmonitor.hu
Vissza
Hírfolyam
Ajánló
„Klímatudatos Budapest”: pályázat általános iskolás gyermekek részére A CUPRA e-racerrel együtt jön az elektromos túraautók versenye? „MIX & MOVE!” – Rajz-, fotó és kreatív pályázat 122 vemhes bálnát öltek meg a japán halászok „a tudomány nevében” 13 európai város légszennyezettségét pontozta a Greenpeace