2019. augusztus 21., Hajna, Sámuel
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Reflektorfényben: villanyautó a Super Bowlon is

A Super Bowl a világ egyik legrangosabb sporteseménye, amely nagyjából százmillió nézővel büszkélkedhet. Éppen emiatt igen borsos áron lehet hirdetni a meccs szüneteiben. Az Audi most bevállalta a költségeket, és a villanyhajtású e-tront népszerűsítette. 

Az Audi valóban hisz legújabb modelljében, a e-tronban – ezt jól példázza az is, hogy rengeteg pénzt költött arra, hogy bemutassa a világnak a járgányát. 30 másodpercnyi reklámidőért ugyanis 5 millió 250 ezer dollárt, azaz közel 1,5 milliárd forintnyi összeget kér a közvetítő CBS csatorna. 

A németek már kimondottan tapasztaltak az e-tronra épülő videók készítésében: az őszi Emmy-díjátadóra egy egészen izgalmas, speciális effektekkel megfűszerezett, akciófilmbe illő kisfilmet raktak össze, míg nemrég egy inkább ismeretterjesztő, tévhiteket cáfoló, humorral teli sorozatban szerepelt az e-tron sportterepjáró. A magyar idő szerint hétfőn éjféltől közvetített 53. Super Bowlra rendezett reklámba a humor mellé került egy kis érzelem is, amelynél nem is kell több az emberek figyelmének megragadásához.

És íme a reklám, amely több millió nézőt próbált meggyőzni a zéróemissziós közlekedés szépségéről: 

Neked ajánljuk
Most már Monoron is megéri villanyautósnak lenni Jay Leno szerint lejárt a benzines autók ideje Ön tudja, hogy melyik országban üzemel a legtöbb elektromosautó-töltő? Rengeteg település csatlakozna az európai mobilitási héthez Amikor megfordítjuk az esernyőt
Tovább a forrásra: alternativenergia.hu
Vissza
Hírfolyam