Debütált a Citroën ë-Jumper
Újabb elektromos meghajtású járművel bővül a Citroën kínálata: az ë-Jumpert a hatodik elektromosított modellként vezeti fel palettájára a francia márka, és ez lesz egyben a harmadik zérókibocsátású kisteherautója.
A PSA-csoporton belül közös cél az LCV- (Light Commercial Vehicle) szegmens teljes elektromosítása, így 2021-től a Berlingóból is kikerülhet a belső égésű motor.
A Citroën szerint az ë-Jumper a hagyományos meghajtású testvérének valamennyi képességét megörökölte, majd az elektromos hajtáslánc előnyeivel ötvözte azokat.

A villanyos változat is négyféle kialakításban rendelhető, összesen négy hossz, három tengelytáv és három magasság kombinációjában, hogy
az autó minden olyan feladat elvégzésére alkalmas legyen, amit eddig a felhasználók a hagyományos Jumperrel elvégezhettek.
A raktér mérete sem csökkent: a leghosszabb és legmagasabb változatban 17 köbméter rakományt lehet szállítani, a hasznos teher pedig az alvázas kabin kialakításában a legnagyobb, 1890 kilogramm.
Az ë-Jumper két akkumérettel választható: a 37 kWh-s aksival körülbelül 200 kilométer lesz a hatótáv, 70 kWh-s akkuval pedig 340 kilométer körül alakul az egy töltéssel autózható távolság.