Új stratégiával készül a Renault
Hamarosan új stratégiai tervet mutat be Luca de Meo, a Renault-csoport vezérigazgatója. Sajtóinformációk szerint az úgynevezett Renaulution stratégia egyik alappillére a múlt tisztelete, így a közelgő modellpalettához klasszikus, korábban nagy sikerű modellneveket is visszahoz a Renault.
A Reuters cikke két konkrétumot is említ: az 1960-as években megjelent 4-es városi kisautót, valamint az 1972-től 1996-ig gyártott, a Clio elődjének tekinthető Renault 5-öst.
Mindkét modell tisztán elektromos meghajtással tér vissza, ám azt egyelőre nem tudni, hogy autók megőrzik-e klasszikus jellegüket, vagy csak a nevüket emeli át a gyártó.

A Renault októberben mutatta be a Mégane eVison tanulmányt, amely egy radikálisan újfajta nézőpontból testesítette meg a jól ismert modellnevet. Az eSUV-koncepció, mely 2021 végén megy gyártásba, a vállalatcsoport vadonatúj, tisztán elektromos CMF-EV-padlólemezére épült – a villanyautóról itt írtunk bővebben.