2019. szeptember 23., Tekla
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Környezetvédelem témában indít edukációs kampányt a Lidl

A környezettudatosság növelése érdekében „Természetesen Szeretem!” címmel indít kampányt a Pilisi Parkerdő Zrt. szakmai közreműködésével a Lidl Magyarország.

A gyermekeket, szülőket és iskolákat is megszólító kezdeményezés célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a környezeti fenntarthatóság fontosságára. Az áruházlánc közleményében hangsúlyozza: felelősen gondolkodó vállalatként a Lidl számára stratégiai jelentőségű, hogy hosszú távon járuljon hozzá a környezet megóvásához, ökoszisztémáink védelméhez csakúgy, mint a környezettudatosság növeléséhez.

Ezen elköteleződés mentén 2019-ben első alkalommal hirdeti meg a Lidl általános iskolákat megszólító pályázatát.

A pályázat célja, hogy a környezetvédelmet innovatív módon megközelítő pedagógiai megoldásokat ismerjen meg, és a legjobbat értékes nyereménnyel díjazza.

Fotó: visualhunt.com

A pályamunkákat a Pilisi Parkerdő Zrt. támogatásával szakmai zsűri értékeli. A zsűri által legjobbnak ítélt pályázati anyagot készítő intézmény nyereménye félmillió forint értékű Lidl vásárlási utalvány.

A Lidl számára működése során prioritás a környezettudatosság, a fenntarthatóság szempontjainak figyelembevétele. A vállalati szinten tett erőfeszítéseken túlmutató Természetesen Szeretem! kampánnyal a vállalat az érintettek bevonásával, a környezeti nevelésről szóló párbeszéd keretében szeretné hangsúlyozni a természeti erőforrásaink védelmének fontosságát.

Az iskoláknak szóló pályázat részleteiről a termeszetesennevelek@gmail.com e-mail-címen kérhető további tájékoztatás.

Neked ajánljuk
Zöldebb ovit, zöldebb sulit Idén is vár minden diákot a Világ legnagyobb tanórája Megkezdődött az Ifjú Kócsagőr Program országos döntője A világ több vezető cége tervezi csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását Költséghatékony, kényelmes és környezetbarát megoldás – a menstruációs kehely
Forrás: lidl.hu
Vissza
Hírfolyam