2020. augusztus 15., Mária
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Fenntartható divatmárkák számára képez szakembereket a Budapesti Metropolitan Egyetem

A divatipar modern kihívásain és fenntartható gyakorlatain dolgoznak majd a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) legújabb, fenntartható divatmárka menedzsmentje szakirányú továbbképzésén végzett hallgatók. A képzésén végzett szakemberek fenntarthatósági szempontok alapján lesznek képesek megreformálni a textil- és divatipar ellátási láncait.

Fenntartható divatmárkák számára képez szakembereket a Budapesti Metropolitan Egyetem szeptemberben induló új, három szemeszterből álló fenntartható divatmárka menedzsmentje képzése, amely a minőség és egyediség mellett a pozitív társadalmi gyakorlatokat is a divatmárka-építés kulcsfontosságú elemeként határozza meg – számol be a Márka Monitor.

Az intézmény 5 éve indította el divat- és luxusmárka-menedzsment szakirányú továbbképzését, a piaci változásokat látva azonban úgy döntött, új alapokra helyezi a divatmenedzsment-oktatást.

Ugyanis a fenntartható divat iránti kereslet növekedésével mind a tömegmárkáknak, mint pedig a prémium- és luxusmárkáknak szükségük lett olyan fenntarthatósági ismeretekkel rendelkező szakemberekre, akik a tervezéstől az értékesítésig képesek a textil- és divatipar ellátási láncának megreformálására.

A METU új képzése bár gazdaságtudományi besorolású, szoros együttműködésben van a METU Divat és Textil Tanszékével. Az oktatott tárgyak fele művészeti és divat tematikájú, fele pedig gazdasági és menedzsmentismereteket nyújt. A fenntartható divatmárka menedzsmentje szakirányú továbbképzésre 2020. szeptember 10-ig, a Budapesti Metropolitan Egyetem weboldalán, online jelentkezhetnek az érdeklődők.

Neked ajánljuk
Online tartalmakkal találhat utat a fiatalokhoz a környezet ügye Válságállók a fenntartható befektetések Megérkezett hazánkba a poloskák ősellensége Csaknem félszáz delfin sodródott partra Massachusettsben, önkéntesek mentették meg őket (videóval) Tippek hulladékszegény strandoláshoz
Tovább a forrásra: markamonitor.hu
Vissza
Hírfolyam