2022. június 30., Pál
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Plakátkampány biztat fenntarthatóságra a budapesti metróban

A plakátokat kihelyező Bolygóbarát Alapítványt három fiatal lány hozta létre. Ahogy magukról írják: örök optimisták, akik kicsit meg akarják váltani a világot.

Papp Zsófia, Siklós Fanni és Kozmits Krisztina kampányukkal olyan tudást szeretnének megosztani, ami segít megváltoztatni, ahogy élünk, ötleteket ad, hogyan legyünk tudatosabbak.

Kitalálták, hogy versenyt hirdetnek szerintük fontos témákban, aztán plakátokon adják  át az elgondolkodtató vegy éppen a változtatáshoz mankót adó információkat.

„Minden ember fogyasztó, és minden ember hatással van a piacra. Ha elég ember változtat a fogyasztásán jó irányba, akkor jó irányba változik majd a piac is” 

– hangsúlyozta a Szeretlek Magyarországnak Papp Zsófia. „Minden egyes vásárlás egy ilyenebb vagy egy olyanabb jövőhöz vezet. Kit teszünk gazdagabbá a vásárlásainkkal? Ha olyan valakit, akinek nagy tőkéje van, azzal több mindent lehet kezdeni. És ha folyamatosan olyan cégek kezébe juttatjuk a pénzt, amelyek rossz irányba viszik a világot, például nem a megújuló energia felé, akkor az a mi felelősségünk is.”

Fotó: Máté Rebeka pályázata/Bolygó Barát/facebook.com

Az elmúlt egy hónap alatt  a FlyingAdsnek köszönhetően edzőteremben, fodrászüzletben, szoláriumban és vendéglátóhelyeken lehetett látni az üzeneteket, videókat digitális kijelzőkön. November 22-től a belvárosi metrókban lehet találkozni a mindenki számára fontos üzenetekkel.

Fotó: Major-Takács Eszter pályázata/Bolygó Barát/facebook.com
Neked ajánljuk
Digitális tanösvényt alakítottak ki a mátraverebély-szentkúti kegyhelyen A Tanács ajánlást fogadott el a zöldátállást szolgáló tanulás ösztönzéséről Júliusban a Várkert Bazárban várja a látogatókat a leghíresebb magyar dizájnvásár A siker titka vidéken, 20. rész – Keresztyén manufaktúra (videó) A zavarba ejtő 4000 éves szikla
Tovább a forrásra: szeretlekmagyarorszag.hu
Vissza
Hírfolyam