Új kampány a hazai termékek védelmében
Már több mint ötven cég csatlakozott a Magyar Termék Nonprofit Kft. itthon előállított termékek vásárlására ösztönző mozgalmához. A Magyar Termék védjegyrendszert működtető cég által március végén útjára indított „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció most maszkos plakátkampányba kezd.
Az eltelt hetek alatt több mint ötven társaság kezdte el használni és népszerűsíteni a #veddahazait akció emblémáját és szlogenjét, köztük számos közismert, meghatározó hazai élelmiszergyártó és áruházlánc. A csatlakozók száma napról napra gyarapszik, egyre több cég reklámjaiban, termékein, honlapján és közösségi oldalán látható a #veddahazait, sok magánszemély is támogatja a kezdeményezést a Facebook-profilképe keretének beállításával – derült ki a Magyar Termék Nonprofit Kft. beszámolójából.
A kampány most 20 cég bevonásával még látványosabban folytatódik. A legforgalmasabb fővárosi megállókban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak arra, hogy „Vedd a hazait! Védd a hazait!”.
A #veddahazait kezdeményezés továbbra is nyitott, bárki csatlakozhat, aki egyetért a céljaival. Arra ugyanakkor a nonprofit cég figyel, hogy a termékeik népszerűsítésére csak olyanok használhassák a #veddahazait szlogenjét és emblémáját, akik valóban hazai gyártást, szolgáltatást folytatnak, illetve támogatják a hazai áruk piacra jutását.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője, Benedek Eszter szerint a járvány miatt kialakult helyzetben bárkinek lehetősége van segíteni a másikon, hiszen minden egyes vásárlási döntéssel hozzájárulhatunk ahhoz, hogy közösségünk tagjai megőrizhessék a munkahelyüket, jövedelmüket.