2020. augusztus 15., Mária
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

165 millió forinttal segített a Coca-Cola

Termékeket adományozott kórházaknak és egészségügyi intézményeknek, valamint a Magyar Vöröskeresztnek, az Élelmiszerbanknak és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek a Coca-Cola Magyarország az elmúlt hónapokban.

A Coca-Cola Magyarország április elején a Reklám helyett segítség kampány keretében saját reklámhelyeit és közösségimédia-csatornáit a Magyar Vöröskeresztnek ajánlotta fel annak érdekében, hogy az egyes közérdekű üzenetek az otthon maradásról, az egészségmegőrzésről, a véradásról, az adományokról minél több emberhez eljussanak. A Coca-Cola az üzeneteket hordozó médiaanyagok elkészítését is vállalta, munkatársaik és ügynökségei erőforrását is erre a célra csoportosította át, aminek értéke meghaladta a 80 millió forintot.

Április végén a Coca-Cola globális alapítványa által kiírt pályázaton a Magyar Vöröskereszt 200 ezer dollár támogatást nyert el a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került emberek megsegítésére, így a többi között a Magyar Vöröskereszt által működtetett 10 darab Családok Átmeneti Otthona és 75 hajléktalanellátó intézmény és szolgáltatás ellátottjainak, időseknek, munka nélkül maradtaknak, karanténban levőknek a segítésére – elsősorban élelmiszer-, higiéniai, tisztítószer-csomagok és pszichoszociális segítségnyújtás formájában.

A vállalat adományokkal segítette a rászorulókat a járvány idején Fotó: Coca-Cola Magyarország

A vállalat kiemelt célja volt, hogy a piaci igények kiszolgálása mellett minden munkahelyet meg tudjanak őrizni ebben a kihívásokkal teli időszakban is. A vendéglátóipari egységek bezárása miatti speciális helyzet ugyanakkor lehetőséget teremtett arra, hogy a munkavállalók közül öt területi képviselőt önkéntes alapon a Magyar Vöröskereszt szolgálatába állítsanak. A feladathoz minden feltételt a Coca-Cola biztosított számukra. Az öt területi képviselő több mint 700 munkaórában, közel 22 ezer kilométert tett meg országszerte az adományokkal, hogy azok időben eljussanak a járvány miatt nehéz helyzetbe került emberekhez. Részt vettek véradások szervezésében, maguk is vért adtak, és mintegy 27 tonna meleg és tartós élelmiszert, tojást, étolajat, konzerveket, édességeket, valamint a többi között vitaminokat, tisztálkodó- és fertőtlenítőszereket, ásványvíz- vagy pelenkacsomagokat juttattak el a rászorulóknak. Olyan is volt, aki kórházakba, anyaotthonokba, hajléktalanszállóra, átmeneti otthonokba szállított alapanyagokat, hogy mindenkinek juthasson egy tál meleg étel. Az öt önkéntes Budapest, Kaposvár, Mályi, Szeged és Veszprém vonzáskörzetében támogatta a Magyar Vöröskereszt munkáját – írják.

Nem új keletű a Coca-Cola Magyarország és a Magyar Vöröskereszt együttműködése, hiszen a vállalat több mint 10 éve a karitatív szervezet stratégiai partnere, és terméktámogatások formájában a segítségnyújtás a jövőben is folytatódik. Júniustól pedig a gazdasági szereplők felé fordul a cég, és a koronavírus által egyik leginkább sújtott iparágat, a vendéglátói szektort segíti a nyár folyamán. 

Neked ajánljuk
Hétköznapi hősök – Keszthelyen is példaértékű volt az összefogás Dágon a helyiek összefogással győzték le a koronavírust Fenntarthatóság járvány idején Megérkezett hazánkba a poloskák ősellensége Csaknem félszáz delfin sodródott partra Massachusettsben, önkéntesek mentették meg őket (videóval)
Tovább a forrásra: mediapiac.com
Vissza
Hírfolyam