2020. szeptember 20., Friderika
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

24 tonna élelmiszeradomány gyűlt össze a Tesco kampányában

A 10 hetes országos akcióban összesen több mint 24 tonna élelmiszert gyűjtöttek össze a vásárlók. Az adományokat az áruházlánc stratégiai partnere, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület juttatja el azoknak, akiknek a legnagyobb szükségük van rá.

A koronavírus-járvány minden eddiginél több családot hozott nehéz helyzetbe. Nekik nemcsak a járvány első hulláma alatt volt szükségük támogatásra, de a talpra álláshoz hosszabb távon is segítségre szorulnak.

A Tesco első lépésként tavasszal – gyorssegélyként – nagy összegű élelmiszer-adománnyal támogatta a rászorulókat: 42 millió forint értékben tartós élelmiszereket, valamint higiéniai termékeket tartalmazó csomagot juttatott el a nélkülözőknek a Magyar Élelmiszerbank Egyesületen és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül.

Az áruházlánc ezt követően meghirdette rekordhosszú, 10 hetes adománygyűjtő kampányát, amelynek keretében június 19-étől augusztus 31-éig gyűjtötte az adományokat a rászorulók számára. A vásárlók a 201 magyarországi Tesco áruházban kihelyezett adománygyűjtő pontokon adhatták le a rászorulóknak szánt tartós élelmiszereket, mint például rizst, tésztát, cukrot, olajat, lekvárokat, különböző befőtteket és konzerveket, teát, kávét és kakaót is.

„A rendkívüli tartósélelmiszer-gyűjtő kampánnyal még több nehéz helyzetbe került családnak tudtunk segíteni. Az összegyűlt több mint 24 tonna adomány kétségtelenül nagyszerű eredmény.

A Tescónál azt valljuk, hogy a legkisebb figyelmesség is csodákra képes, ennek a kampánynak az eredményei is éppen ezt bizonyítják. Köszönjük a segítséget minden vásárlónknak, aki adományozott, minden munkatársunknak, aki közreműködött az adománygyűjtésben, és természetesen köszönjük partnerünknek, a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek, hogy most is, mint mindig, segít abban, hogy adományaink biztonságosan célba érjenek azokhoz, akiknek a legnagyobb szükségük van rá” – értékelte a gyűjtés eredményét Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs vezetője.

Fotó: Shutterstock
Neked ajánljuk
Az Alcoa 20 ezer dollárral segíti a védekezést Tizennyolcmilliós segítséget adtak a tanévkezdéshez a reformátusok „Alapvetően meg fog az összes rendszerünk változni” Pusztító viharok, súlyos áradások: gátat kell szabni a károsanyag-kibocsátásnak Gigantikus tetőkert épül Párizsban
Tovább a forrásra: civilhirugynokseg.hu
Vissza
Hírfolyam