2020. október 25., Bianka, Blanka
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

Maszkot fel!

A CIB Bank kezdeményezésére indult vállalati összefogás az arcmaszk hordásának népszerűsítéséért. Csatlakozott az Aegon, a Decathlon, a Gaál Autóház, a McDonald’s Étterem Kecskemét (Peki Restaurant Kft.), a PwC Magyarország, az Uniomedia és a Vodafone Magyarország.

A maszkhordás életet menthet! Képünk illusztráció Fotó: Shutterstock

A maszkhordás életet menthet! – hívja fel a figyelmet a CIB. A közös kiálláshoz más vállalatok és magánszemélyek is csatlakozhatnak, ha a Facebook-profilképükhöz hozzáadják a maszkhordást jelképező keretet (a linket ehhez a CIB posztjában lehet megtalálni).

„A közös kiállás célja a világjárvány terjedésének csökkentése” – írja közleményében a bank. „2020 októberére már széles körű konszenzus alakult ki, hogy a koronavírus-járvány elleni védekezés egyik legfontosabb eleme – a védőtávolság megtartása és a rendszeres, alapos kézmosás mellett – a száj és az orr eltakarása. Az akcióban részt vevő vállalatok munkatársai is maszkban dolgoznak, és szeretnék mindenki figyelmét felhívni a maszkviselés fontosságára. A csatlakozók arra is fel kívánják hívni a figyelmet, hogy a jelenlegi helyzetben még a korábbinál is fontosabb az összefogás, hiszen a járvány terjedésének megállítása közös felelősségünk.”

Az egészség a legfontosabb, így a CIB-nél és a többi csatlakozó vállalatnál is kötelező az irodákban és az ügyfélszolgálati helyeken az orrot és szájat is eltakaró, helyes maszkviselés.

Neked ajánljuk
Adomány a Vöröskeresztnek Kampányt indított az RTL a maszkviselés népszerűsítéséért Ismét elindul az önkéntes program Fehérváron Kék bolygó címmel indít podcastot Áder János Aggasztó mértékben olvadnak a svájci gleccserek
Tovább a forrásra: kreativ.hu
Vissza
Hírfolyam