2022. augusztus 19., Huba
Gyengénlátóknak Nyomtatás E-mail Facebook Twitter RSS Időjárás

A Media1 is csatlakozik az oltásra buzdító kampányhoz

A Media1 térítésmentesen biztosított hirdetési felülettel csatlakozik a hazai médiavállalatok közös társadalmi célú kampányához, melynek célja, hogy minél többen vegyék fel a Covid–19 elleni védőoltást, hogy ezzel is mérsékelni lehessen a koronavírus-járvány súlyos társadalmi és gazdasági következményeit – írja a media1.hu. 

A koronavírus-járvány első hullámához hasonlóan ismét összefogtak a hazai médiavállalatok, a cél az átoltottság növelése és a járvány lassítása. A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) koordinálásával megvalósuló összefogás során a hazai médiavállalatok hirdetési felületeiken az olvasóikat arra buzdítják majd, hogy vegyék fel a védőoltást a kórházi oltópontokon, hiszen mindenki érdeke, hogy ne legyenek további szigorítások és lezárások a járvány megfékezése során.

A kezdeményezéshez, tekintettel annak pozitív társadalmi céljára, hasonlóan az első hullámban megszervezett Maradj otthon kampányhoz, a Media1 ezúttal is térítésmentesen ajánlott fel bannerhelyeket.

A kampányban mindenkit a védőoltás felvételére buzdítanak. Képünk illusztráció Fotó: Pixabay
Neked ajánljuk
Ferencvárosban koncerteznek Zelenszkij színésztársai Elindult az Ukrán Egészségvonal Használt mobilokkal segíthetünk Péntek Csaba: A hamburgered ára Kanada nemet mond a műanyag zacskókra és polisztirol edényekre
Tovább a forrásra: media1.hu
Vissza
Hírfolyam